Warren Buffet o budowaniu fosy

1 stycznia, 2018 admin 0

Czy legendarny inwestor Warren Buffet jest nas w stanie nauczyć czegoś o budowaniu marki? Wyobraź sobie, że jesteś dumnym właścicielem fortecy na wzgórzu i masz […]

jak przygotować newsletter

Jak przygotować dobry newsletter

13 maja, 2017 admin 0

Prowadząc sklep internetowy, często zastanawiasz się, jak przekonać klienta do zakupów. Klienta, który już coś kupił u Ciebie i wie, że jesteś sprawdzonym partnerem. Klienta, […]

plan kampanii reklamowej

Planuj reklamę z planem

13 maja, 2017 admin 0

Mamy już dobrze przygotowaną stronę internetową naszej firmy, posiadamy reklamę w tradycyjnych kanałach, ale chcemy się zacząć reklamować i przyciągać klientów przez Internet. Jednak sama […]

viral marketing

Narzędzia marketingu wirusowego

25 lutego, 2017 admin 0

Tym razem przyjrzymy się warunkom, w jakich działanie wirusa reklamowego jest skuteczne, oraz narzędziom wykorzystywanym do tego celu. Poczta elektroniczna Rekomendacja to jedna z najskuteczniejszych […]

jak przekonać nowego klienta

Jak przekonać klienta?

28 grudnia, 2016 admin 0

Na kształtowanie pozytywnych opinii o produkcie lub usłudze decydujący wpływ ma zaufanie do sprzedawcy w procesie doradztwa, wyboru i zakupu. Budowaniu tego zaufania sprzyja kilka […]

prowadzenie rozmowy z partnerami biznesowymi

Słowa mają wielką moc

4 grudnia, 2016 admin 0

Słowa mają wielką moc… pod warunkiem, że wiesz kiedy, do kogo i jakiego z tych słów użyć. Kluczem do tego nie może być Twój subiektywny […]

Znowu spam?

16 września, 2015 admin 0

Tak jak codziennie, usiadłem przy komputerze aby sprawdzić pocztę. Ściągałem też wiadomości z darmowego konta, które posiadam. Często się przydaje, szczególnie, gdy podając adres chce […]

Call Centers

12 września, 2015 admin 0

Call Centers, czyli telefoniczne centra informacyjne, nazywane też infoliniami powstały pod koniec lat siedemdziesiątych w Stanach Zjednoczonych. W początkowej fazie swojego istnienia zcentralizowane call centers […]

Różne sposoby reklamy małych firm

30 sierpnia, 2015 admin 0

Pozyskanie nowych klientów i zatrzymanie dotychczasowych klientów zainteresowanych tym, co masz do zaoferowania ma kluczowe znaczenie dla rozwoju i sukcesu twojej firmy. Ważne jest, abyś znalazł trochę […]