Warren Buffet o budowaniu fosy
Czy legendarny inwestor Warren Buffet jest nas w stanie nauczyć czegoś o budowaniu marki? Wyobraź sobie, że jesteś dumnym właścicielem fortecy na wzgórzu i masz […]
Czy legendarny inwestor Warren Buffet jest nas w stanie nauczyć czegoś o budowaniu marki? Wyobraź sobie, że jesteś dumnym właścicielem fortecy na wzgórzu i masz […]
Prowadząc sklep internetowy, często zastanawiasz się, jak przekonać klienta do zakupów. Klienta, który już coś kupił u Ciebie i wie, że jesteś sprawdzonym partnerem. Klienta, […]
Mamy już dobrze przygotowaną stronę internetową naszej firmy, posiadamy reklamę w tradycyjnych kanałach, ale chcemy się zacząć reklamować i przyciągać klientów przez Internet. Jednak sama […]
Wykorzystanie globalnej sieci do celów wizerunkowych to obecnie jedna z elementarnych praktyk Public Relations. To właśnie od Internetu, który spotęgował aranżację wpływu treści na wielu […]
Tym razem przyjrzymy się warunkom, w jakich działanie wirusa reklamowego jest skuteczne, oraz narzędziom wykorzystywanym do tego celu. Poczta elektroniczna Rekomendacja to jedna z najskuteczniejszych […]
Zdarza się, że podczas współpracy z klientem powstają problemy, które nie daje się od razu rozwiązać. Może wówczas dojść do eskalacji konfliktu, w efekcie którego […]
Istotą ekspozycji merchandisingowej jest doprowadzenie do takiej sytuacji, w której właściwy asortyment jest oferowany we właściwych ilościach, na właściwym miejscu, w odpowiednim momencie i odpowiednio […]
Na kształtowanie pozytywnych opinii o produkcie lub usłudze decydujący wpływ ma zaufanie do sprzedawcy w procesie doradztwa, wyboru i zakupu. Budowaniu tego zaufania sprzyja kilka […]
Słowa mają wielką moc… pod warunkiem, że wiesz kiedy, do kogo i jakiego z tych słów użyć. Kluczem do tego nie może być Twój subiektywny […]
Świat idealny, ograniczony dostęp do informacji i sposoby, jakimi sprzedawca może się bronić przed udzieleniem rabatu. Gdybyśmy żyli w świecie doskonałym, to obie strony przystępujące […]
List reklamowy zazwyczaj jest wysyłany do indywidualnego odbiorcy i zawiera ogólne informacje o rodzaju prowadzonej działalności, jakości proponowanych do sprzedaży towarów lub usług, korzystnych warunkach […]
Rozważmy hipotetyczny sklep internetowy, zajmujący się sprzedażą odzieży o wyższym standardzie, poparty tradycyjnym biznesem o dość silnej marce wykreowanej intensywną kampanią reklamową. Przyzwyczajona do dokonywania […]
Tak jak codziennie, usiadłem przy komputerze aby sprawdzić pocztę. Ściągałem też wiadomości z darmowego konta, które posiadam. Często się przydaje, szczególnie, gdy podając adres chce […]
Call Centers, czyli telefoniczne centra informacyjne, nazywane też infoliniami powstały pod koniec lat siedemdziesiątych w Stanach Zjednoczonych. W początkowej fazie swojego istnienia zcentralizowane call centers […]
Pozyskanie nowych klientów i zatrzymanie dotychczasowych klientów zainteresowanych tym, co masz do zaoferowania ma kluczowe znaczenie dla rozwoju i sukcesu twojej firmy. Ważne jest, abyś znalazł trochę […]
Copyright © 2024 | WordPress Theme by MH Themes